بررسی رفتار سازه های فضایی در عرشه پل ها-پایان نامه عمران

پایان نامه های عمران

عنوان کامل این پایان نامه :

بررسی رفتار سازه های فضایی در عرشه پل ها

تکه هایی از متن :

 

2-3- بارهای محاسباتی در طراحی پل ها

بارهای محاسباتی در طراحی پل ها به شرح زیر تعریف می شوند:

 

– بارهای دائمی

 

– بارهای بهره برداری و هرگونه اثر مربوط به آنها مانند اثر ضربه، ترمز و نیروی گریز از مرکز

 

– بارهای وارد بر پیاده رو

 

– اثر باد

 

– اثر تغییرات دما

 

– اثر غوطه وری و جریان آب

 

– اثر تغییر شکل های تابع زمان مصالح

 

– اثر نشست یا کوتاه شدن پایه ها

 

– اثر زمین لرزه

 

– بارهای وارد بر جان پناه و نرده ها

 

– بارهای ویژه مانند اثر برخورد وسایل نقلیه، کشتی ها و قطعات یخ به پایه های پل

 

 

لازم به ذکر است در محاسبه پل های راه، بار برف منظور نمی شود.

 

2-4- مشخصات هندسی

2-4-1- خط عبور

مقطع عرضی پل های راه عموماً شامل سه بخش متمایز سواره رو، پیاده رو و جان پناه هاست. عرض استاندارد هر خط عبوری 3 متر در نظر گرفته می شود. تعداد خط های عبور معادل عدد صحیح خارج قسمت عرض  سواره رو پل به عرض خط عبور محاسباتی است.

 

متن کامل پایان نامه در لینک زیر:

aroow-down-thesis-8

 دانلود متن کامل پایان نامه رشته عمران با فرمت ورد :بررسی رفتار سازه های فضایی در عرشه پل ها

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.