دانلود مقالات

مجموعه کامل پایان نامه دسترسی رایگان متن کامل پایان نامه مقاله تحقیق پروژه رشته و گرایش : ادبیات برق عمران تاریخ شیمی فیزیک حسابداری رشته روانشناسی و…

دسته‌بندی نشده

شناسایی نوع بهینه تقاطع غیرهمسطح با استفاده از الگوریتم انبوه ذرات:پایان نامه ارشد عمران

پایان نامه های عمران

عنوان کامل این پایان نامه :

 تعیین نوع بهینه تقاطع غیرهمسطح با استفاده از الگوریتم انبوه ذرات (PSO)

تکه هایی از متن :

1-1-1-  مشخصات فنی خودروها

زمانی می­توان به خروجی­های یک مدل شبیه­سازی شده اتکا کرد و آن را اساس مطالعات بعدی قرار داد که شرایط هندسی و عملکردی مدل شبیه­سازی شده دقیقا مطابق با شرایط موجود باشد.برای این کار باید شبکه شبیه­سازی شده طبق شرایط موجود کالیبره شود.نحوه کالیبراسیون شبکه­های شبیه­سازی شده در ادامه شرح داده شده است.

جهت کالیبراسیون مدل­های شبیه­سازی شده در این تحقیق کلیه­ی خصوصیات عملکردی شبکه­ی درون­شهری تهران اعم از شرایط راه،نحوه عملکرد رانندگان و خصوصیات وسایل نقلیه مورد بررسی قرار گرفته و وارد نرم­افزار شده است.به این منظور یک گروه از کارشناسان ارشد رشته­ی راه و ترابری درمناطق مختلف شهر اقدام به جمع­آوری اطلاعات در خصوص نحوه عملکرد و رفتار رانندگان نمودند.هدف از این کار بررسی رفتار رانندگان و استخراج پارامترهای کالیبراسیون می­باشد.در مرحله بعد برای اینکه خصوصیات وسایل نقلیه که نقش بسیار بسزایی در تمامی خصوصیات ترافیکی،زیست محیطی شبکه مورد مطالعه دارند هر چه بیشتر به شرایط واقعی موجود در ایران نزدیک باشد،سهم وسایل نقلیه مختلف شماره­گذاری شده در تهران از مرکز شماره­گذاری پلیس راهور ناجا دریافت شد که در جدول ذیل آمده است. ]16[

 

نوع وسیله نقلیهپرایدپژوپژو 206پیکانتندر 90ریوسمندزانتیا
سهم (%)272219186107

 

با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت­های ایران­خودرو[1] و سایپا[2] مشخصات مورد نیاز از این وسایل نقلیه استخراج شده و طبق سهم­های بدست آمده در مدل شبیه­سازی شده در نرم­افزار،کلیه وسایل نقلیه وارد می­شوند.

متن کامل پایان نامه در لینک زیر:

aroow-down-thesis-8

 دانلود متن کامل پایان نامه رشته عمران با فرمت ورد :تعیین نوع بهینه تقاطع غیرهمسطح با استفاده از الگوریتم انبوه ذرات (PSO)