برگزیده

شبکه بک لینک خصوصی

شبکه بک لینک خصوصی

شاید شما در مورد شبکه های خرید بک لینک edu و gov خصوصی شنیده ام (پی بی ان به دوستان خود!) همانطور که شما روش های مختلف برای ترویج وبلاگ خود تحقیق? اگر این کار را نکردید من توضیح خواهم داد که پی ان چیست تا خطرات را درک کنید.

 

ما می دانیم که تبلیغ وبلاگ شما یک ضرورت مطلق است اگر می خواهید گوگل به شما عشق ترافیکی بدهد. شما ممکن است منتشر شده معتبر ترین محتوای با کیفیت بالا تا کنون. اما بدون لینک های خارجی ارجاع, شما چیزی بیش از یک زمزمه در نتایج جستجو.

 

البته روش های زیادی برای رشد پیوندها به وبلاگ شما وجود دارد.

 

بعضیهایشان مبتکر و مفید هستند. دیگران یک خط خوب بین کلاه سفید و کلاه سیاه را دنبال می کنند-بیایید کلاه خاکستری را نام ببریم.

 

سپس دیگران که پرهیاهو در برابر موتور جستجو تی&حسابهای رفتن وجود دارد. این به احتمال زیاد شما را مجازات گوگل دریافت کنید.

 

در این پست قصد دارم نگاهی به قسمت تاریک جستجوگرها بیندازم. من مفهوم بحث برانگیز از ترویج وبلاگ با شبکه های وبلاگ خصوصی بحث در مورد, با تمرکز بر:

 

یک پوند است?

چگونه پی بی ان کار می کند.

اینکه پی ان ای ایده خوبی است.

نظر من نسبت به اونا.

 

در پایان این مقاله شما یک ایده کلی از پی بی اس خواهید داشت. شما همچنین می توانید نظر خود را در مورد استفاده یا عدم استفاده از وبلاگ خود برای تبلیغ وبلاگ خود داشته باشید.

 

پی بی ان اساسا شبکه ای از وب سایت ها است که برای تغذیه لینک های ورودی خارجی به یک وب سایت اصلی استفاده می شود. این لینک ها کمک به ساخت وب سایت اصلی با توجه به افزایش حضور خود را در موتورهای جستجو.

 

در نظریه لینک های پی بی ان درجه ای از اقتدار را برای وب سایت اصلی ایجاد می کنند. موتورهای جستجو مانند گوگل تشخیص و پاداش سایت های معتبر با قرار دادن بالاتر در نتایج. لینک های بیشتر و اعتبار بیشتر است پی بی ان, گوگل بالاتر رتبه وب سایت اصلی.

 

تا زمانی که گوگل شناسایی پی بی ان و شناسایی لینک ارگانیک و در نتیجه معتبر نیست.

 

هر گونه تلاش برای دستکاری نتایج جستجو در این راه نقض تی&حسابهای گوگل است. اگر یک پی بی ان شناسایی شود گوگل می تواند مجازات جستجوگرها را به وب سایت اصلی اعمال کند و رتبه بندی کاهش می یابد.

 

بدتر اینکه گوگل می تواند سایت اصلی را به طور کلی از نتایج جستجوی خود رها کند و ترافیک شما را در یک لحظه پاک کند.

ده ها روش برای تشویق رشد خرید رپورتاژ PBN وجود دارد که نیازی به خطر انداختن وبلاگ اصلی شما نیست.

چگونه شبکه های وبلاگ خصوصی موثر?

 

کل مکانیسم شبکه وبلاگ خصوصی حول بک لینک و اختیاری است که ایجاد می کنند. گوگل صریحا به ما می گوید که بک لینک ها یک عامل مهم رتبه بندی هنگام ارزیابی رتبه بندی صفحه هستند.

 

بک لینک ها زمانی ایجاد می شوند که یک دامنه از طریق ابر متن به دامنه دیگر پیوند می یابد. به طور معمول, ما انتظار می رود برای دیدن لینک ایجاد ارگانیک, در مواردی که یک سایت ارجاع دیگری برای اطلاعات. پیوندهایی مانند این ممکن است منجر به بازدید افراد از یک سایت از طریق کلیک روی لینک خود نشود.

 

شاید مهمتر از همه اینکه بک لینک های خارجی با گوگل ارتباط برقرار می کنند که یک سایت به عنوان منبع اطلاعاتی قابل اعتماد به سایت دیگر رای می دهد.

 

اگر گوگل یک سایت است که لینک به وبلاگ خود را به عنوان معتبر و “قدرتمند” می بیند, قدرت بیشتر لینک به قرار دادن وبلاگ خود را در نتایج جستجوی خود را تحت تاثیر قرار.

 

پس از این فکر از طریق, لینک های بیشتر با اشاره به وبلاگ خود را از سایت های معتبر, بیشتر افزایش به ظاهر وبلاگ خود را در نتایج گوگل.

چگونه مردم راه اندازی یک پوند?

 

دو روش وجود دارد که مردم برای شروع ساخت یک پی ان استفاده می کنند:

 

خرید دامنه منقضی شده با اقتدار بالا.

ثبت دامنه های جدید بدون مرجع.

اگر این اتفاق بیفتد احتمالا دیدن بازدیدکنندگان در هنگام بالا بردن اعتبار دامنه نگاه کردن به تجزیه و تحلیل گوگل برای دیدن ترافیکی که “لذت می برید”دشوار خواهد بود.

 

باید به شما استفاده از شبکه های وبلاگ خصوصی برای ترویج وبلاگ خود را?

پی بی ان و دامنه های منقضی شده با اقتدار بالا

 

خرید دامنه هایی با اقتدار بالا که مردم اجازه داده اند از بین بروند (منقضی می شوند) احتمالا روش ترجیحی است که نمایندگان پی.بی. ان شبکه های خود را راه اندازی می کنند.

 

زیرا دامنه ها از قبل دارای قدرت بالایی هستند هر بک لینک که به وبلاگ اصلی خود ایجاد می کنند تاثیر فوری بر موقعیت خود در نتایج جستجو خواهد داشت.

 

دامنه های معتبر منقضی شده می توانند به وبلاگ اصلی شما در رتبه بندی سریع کمک کنند. این باعث جذابیت افرادی می شود که به دنبال نتایج سریع هستند و در نتیجه ارزش خود را بالا می برد.

 

مکان های خاصی وجود دارد که می توانید دامنه های معتبر منقضی شده را خریداری کرده و قیمتی را که توسط اقتدار وی تعیین شده است پرداخت کنید.

این مقاله را هم بخوانید :   دستگاه حکاکی

 

پزشکان پی بی ان چندین دامنه معتبر منقضی شده را خریداری کرده و محتوایی را با پیوندهایی به صفحات مختلف در شبکه برای تقویت سایت اصلی اضافه می کنند. هرچه دامنه های بیشتری در پی بی ان خود داشته باشند قدرت بالقوه بیشتری برای تقویت سایت اصلی دارند.

 

با این حال به این راحتی نیست که به نظر می رسد گوگل را از این طریق دستکاری می کند. تکنولوژی جستجوی گوگل بیش از مهارت در شناسایی پی بی ان ای است مگر اینکه ردپایشان به خوبی پنهان شده باشد.

 

ترین نیست.

 

اگر می خواهید یک شبکه وبلاگ خصوصی با دامنه های منقضی شده با قدرت بالا راه اندازی کنید باید برنامه ریزی کنید که چگونه با دقت تنظیم کنید.

 

شما همچنین نیاز به استفاده از تمام انواع تقلب برای جلوگیری از تشخیص اما زمانی که شما شروع به انجام کارهایی مثل این, شما در یک شیب لغزنده هستید.

پی بی ان و دامنه های جدید

 

گزینه کمتری برای تمرینکنندگان پی بی ان استفاده از دامنههای جدید است که هیچ اختیاری ندارند. زیرا هیچ سابقه ای ندارند و بنابراین هیچ اختیاری ندارند, توانایی کمک به رتبه دامنه اصلی محدودتر از استفاده از رویکردی است که من با دامنه های منقضی شده مورد بحث قرار داده ام.

 

یک مزیت (اگر بتوانید این را به این نام بنامید) این است که دامنه های جدید هیچ سابقه ای ندارند و ممکن است کمتر سرنخی برای موتورهای جستجو فراهم کنند که بخشی از شبکه ای هستند که برای تقویت دامنه اصلی طراحی شده اند.

 

اما این بدان معنا نیست که این شبکه برای گوگل قابل مشاهده نیست.

 

شبکه پیکربندی شده با دامنه های جدید هنوز هم نیاز به مراقبت همان در پیکربندی به عنوان پی بی ان ای ساخته شده با دامنه های منقضی شده. از این رو پیچیدگی درگیر و مراقبت های لازم برای جلوگیری از افزایش هشدارها بسیار مشابه است.

 

اما برای اینکه از این رویکرد بیشترین بهره را ببرید باید با ایجاد پیوندهایی به دامنه های جدید اقتدار دامنه های جدید را نیز افزایش دهید که این امر به کار بیشتری نیاز دارد.

خطرات ایجاد پی بی ان برای تبلیغ وبلاگ ها

 

در هر دو موردی که در بالا ذکر کردم, هرچه یک پوند با شدت بیشتری تمام دامنه های درون شبکه را از طریق پیوندها ترویج کند, پتانسیل بیشتری برای گوگل وجود دارد که شبکه را کشف کند و کل مسابقه تیراندازی را مجازات کند!

 

گوگل می داند که پیوندها به وبلاگ ها چگونه رشد می کنند و می فهمد که نمایه رشد پیوند “طبیعی” چگونه به نظر می رسد. هر چیزی که در مقایسه غیر طبیعی به نظر برسد احتمالا هشدار را افزایش می دهد و باعث معاینه دقیق تر می شود.

 

اگر گوگل فعالیت به عنوان تلاش برای نتایج بازی می بیند, مجازات می تواند یک ضربه ی پنالتی و یا حذف کامل از شاخص خود.

 

به نظر من, این به سادگی ارزش تلاش برای خطر از دست دادن وبلاگ اصلی خود را, صرف نظر از دستاوردهای بالقوه.

 

در حال اجرا یک پی بی ان نیاز به سرمایه گذاری در حوزه ها و میزبانی وب. بسته به اندازه شبکه شما این می تواند به مبالغ قابل توجهی اجرا شود.

 

همچنین طول می کشد مقدار زیادی از تلاش و توجه به مدیریت یک پی ان. برای من, که تلاش و تمرکز بهتر است صرف کار به رشد یک وبلاگ است که تست زمان ایستاده.

 

تصور کنید یک دسته کامل از وقت خود را از دست داده و یک شبه عرق کنید فقط به این دلیل که سعی کرده اید وبلاگ اصلی خود را سریع ردیابی کنید و با شکستن قوانین گوگل به برتری برسید.

 

من افراد زیادی را می شناسم که در استفاده از شبکه های خصوصی وبلاگ موفق بوده اند و امیدوارم خوش شانس باشند. اما این چیزی است که من می خواهم به انجام نیست.

پی بی ان چیست و چرا برای جستجوگرها بد هستند?

خلاصه-یک پوند است?

 

به نظر من پی ان اس یک کسب و کار بسیار خطرناک است. همانطور که با هر روش بازاریابی کلاه سیاه, در واقع طول می کشد خیلی افتضاح از کار به ماندن بگیرید پیش از بازی and و گوگل هر کمتر هوشیار و یا هوشمند به عنوان گذشت زمان می کنید.

 

توصیه من این است که از تکنیک های کلاه سیاه که دستورالعمل های وب مستر گوگل را نقض می کنند دور بمانید-و با استراتژی های کلاه خاکستری که نزدیک به خط پرواز می کنند بسیار مراقب باشید.

 

وبلاگ خود را با استفاده از تکنیک هایی برای ایجاد بک لینک های محکم تر مانند:

 

تولید محتوای ارزشمند لینک.

برای مردم مفید باشد.

ارسال مهمان.

همکاری برای نوشتن مقالات.

نوشتن توصیفات.

توسعه رسانه های اجتماعی.

ایجاد روابط با سایر وبلاگ نویسان.

ارتباط.

منبع : www.gilseo.ir