عمومی

اسپ چت – Snapchat

سرویس اسنپ‌ چت یک راه سریع و سرگرم‌کننده برای به اشتراک‌گذاری لحظات با دوستان و خانواده است.

  • ضربه محکم و ناگهانی: اسنپ‌ چت سریعاً در دوربین باز می‌شود، تنها کافیست برای عکس‌برداری یا فیلم‌برداری روی صفحه ضربه بزنید و نگه دارید. شما می‌توانید با استفاده از لنزها، فیلترها، Bitmoji و موارد دیگر خودتان را بیان کنید. همچنین می‌توانید از لنزهای جدیدی که در روزمره توسط انجمن Snapchat ایجاد می‌شوند، استفاده کنید.
  • چت: شما می‌توانید از طریق پیام‌رسانی مستقیم با دوستان خود در ارتباط باشید یا روزتان را با Group Stories به اشتراک بگذارید. با استفاده از چت تصویری، حداکثر 16 دوست همزمان را می‌توانید در چت دعوت کنید و حتی می‌توانید از لنزها و فیلترها هنگام چت استفاده کنید. به کمک Friendmojis، Bitmoji اختصاصی که فقط برای شما و یک دوست ساخته شده است، خود را بیان کنید.
  • داستان‌ها: شما می‌توانید داستان‌های دوستان‌تان را تماشا کنید تا شاهد روزهای آن‌ها باشید. از داستان‌هایی که انجمن Snapchat براساس علایق شما تنظیم کرده است، نیز استفاده کنید. اخبار فوری و نمایش‌های اختصاصی اصلی را کشف کنید.
  • نورافکن: Spotlight بهترین Snap های شما را به نمایش می‌گذارد! Snap های خود را ارسال کنید یا آرام بنشینید و تماشا کنید. موارد دلخواه خود را انتخاب کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • نقشه: مکان خود را با بهترین دوستان‌تان به اشتراک بگذارید یا با حالت شبح از شبکه خارج شوید. وقتی دوستان‌تان مکان خود را با شما به اشتراک می‌گذارند، در شخصی‌ترین نقشه خود ببینید که در چه وضعیتی هستند. داستان‌های زنده را از جامعه نزدیک یا سراسر جهان کاوش کنید!
    • پروفایل دوستی: هر دوستی مشخصات ویژه خود را دارد تا لحظاتی را که با هم ذخیره کرده‌اید ببینید. موارد جدید مشترک شما را با Charms کشف کنید – ببینید چه مدت دوست هستید، سازگاری نجومی، حس مد Bitmoji و موارد دیگر! پروفایل‌های دوستی فقط بین شما و یک دوست قرار دارند، بنابراین می‌توانید در مورد ویژگی‌های خاص دوستی خود پیوند برقرار کنید.
    • محفوظ بودن مبارک: لطفاً توجه داشته باشید که Snapchatters همیشه می‌توانند با گرفتن عکس از صفحه، استفاده از دوربین یا موارد دیگر پیام‌های شما را ضبط یا ذخیره کنند. مراقب آنچه Snap می‌کنید باشید! برای توصیف کامل اقدامات حریم خصوصی‌مان، لطفاً به مرکز حریم خصوصی‌مان مراجعه کنید.خاطرات: شما می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های نامحدود را از تمام لحظات مورد علاقه‌تان ذخیره کنید. لحظات قدیمی را برای دوستان خود ویرایش و ارسال کنید یا آنها را در Camera Roll خود ذخیره کنید. همچنین می‌توانید برای به اشتراک گذاشتن با دوستان و خانواده‌تان، از خاطرات مورد علاقه‌تان داستان ایجاد کنید.
این مقاله را هم بخوانید :   ویژگی های سایت کاربردی و مخاطب پسند : معرفی سایت خبری آسمونی

 

 

اسنپ چت جدید، ویژگی های بسیاری دارد که در نسخه های قبلی از آن وجود نداشت. برخی از ویژگی های جدید آن عبارتند از:

امکان استفاده از Bitmoji های سه بعدی: با این ویژگی، می توانید Bitmoji های سه بعدی را در صحنه های واقعی استفاده کنید و آنها را به اشتراک بگذارید.

Snap Map بروزرسانی شده: Snap Map به شما این امکان را می دهد تا مکان دقیق دوستان خود را در نقشه ببینید و با آنها در ارتباط باشید.

Fitbit و Strava integration: این ویژگی به شما اجازه می دهد تا اطلاعات ورزشی خود را از سرویس های Fitbit و Strava به اسنپ چت اضافه کنید.

Voice Scan: با استفاده از ویژگی Voice Scan، می توانید به صورت صوتی به دوستان خود پیوسته شوید، به جای استفاده از کلیدهایی مانند “بله” یا “خیر”.

امکان خرید مستقیم: با این ویژگی، شما می توانید به صورت مستقیم از فروشگاه های آنلاین خرید کنید و محصولات را به دوستان خود در اسنپ چت ارسال کنید.

امکان استفاده از پوشش گروهی: با این ویژگی، می توانید برای یک گروه از دوستان پوشش های سفارشی ایجاد کنید و آنها را در اسنپ چت به اشتراک بگذارید.