برگزیده

جدول لوله کاروگیت + {مشخصات کامل لوله کاروگیت 1401}

فشار حلقوی در لوله های کاروگیت عبارت است از میزان فشار بر حسب کیلونیوتن، که بر واحد سطح لوله بر حسب متر مربع وارد جدول لوله کاروگیت می شود. این فشار بر حسب واحد کیلو نیوتن بر متر مربع (KN/m2) اندازه گیری میشود. معمولترین قطر به کار رفته در لولههای کاروگیت، لوله کاروگیت دو جداره گرمسار در قطرهای 600 و 200 میلی متر است که استفاده از کاروگیت 600 معمولتر است. دوام و طول عمر لوله کاروگیت، به طور معمول 50 تا 100 سال تخمین زده شده است. لوله کاروگیت امروزه به یکی از لوله های پر مصرف در جهان تبدیل شده است . به علاوه، از قرار دادن لولههای کاروگیت در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و در صورت امکان در طول فرآیند حمل و نصب لوله را بپوشانید. قیمت لوله پلی اتیلن: بهای تمام شده لوله پلی اتیلن با دو عامل مواد اولیه و وزن لوله رابطه مستقیم دارد. لوله کاروگیت در پروژه های فاضلاب در حمل و نقل پسماند صنعتی در تخلیه آب ناشی از طوفان و در انتقال آب زهکشی استفاده می شود.

 

از همین رو از لولههای پلی اتیلن دوجداره برای انتقال سیالاتی بهره گرفته میشود که دارای فشار داخلی محدودی باشند! پرکاربرد ترین لوله کشاورزی، لوله پلی اتیلن می باشد. شیارهای موجود در بخش خارجی لوله نیز باعث مقاومت در برابر لوله بیشتر می شود. لوله کاروگیت شیراز نیز بدلیل نیاز به جمع آوری و انتقال فاضلاب صنعتی و انسانی بسیار زیادی که در مناطق ویژه اقتصادی همچون عسلویه تولید می شود عبارتی بسیار حائز اهمیت از نظر گوگل می باشد. پرکاربردترین سایز لوله کروگیت سایز های 200 تا 600 میلیمتر می باشد که برای جمع اوری و انتقال فاضلاب معابر عمومی قابل استفاده می باشند. ۷- جذب آبهای خیابانها و معابر تردد ماشینهای بمنظور جلوگیری از یخ زدگی و تصادفات ناشی از یخ زدگی سطح خیابانها و … به همین دلیل مهندسین به دنبال راه های مقاوم سازی لوله های آب و فاضلاب در برابر آسیب های ناشی از خوردگی و تخریب می باشند و توجه خاصی به این موضوع می نمایند. برای مقابله با این مشکلات، سیستم های نگهداری آب های جاری ناشی از طوفان تا زمانی که خاک اطراف آن می تواند نفوذ پذیری داشته باشد.

شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید مواد پلی اتیلن به تنهایی سفید رنگ و شفاف است، در موقع تولید مقدار کمی رنگدانه (در حدود 2 درصد) به آن اضافه می شود. اتصالات لوله کاروگیت اجزای جدانشدنی لوله کشی با لوله های کاروگیت یا لوله های دو جداره پلی اتیلنی است که در این قسمت به معرفی انواع آن و کاربرد هر یک خواهیم پرداخت اما قبل از اینکه به معرفی این اتصالات بپردازیم بد نیست در مورد اهمیت انتخاب جنس مناسب و با کیفیت اتصالات نیز بدانید. برای هرگونه سئوال و یا مشاوره رایگان تجهیزات آبیاری، ماشین آلات کشاورزی، سم و کود از قسمت دیدگاه پرسش خود را مطرح کنید، جوابگوی شما خواهیم بود. در ادامه مطلب راهکاری برای تشخیص کیفیت لوله به شما کشاورزان و فروشندگان لوله پلی اتیلن ارائه خواهیم داد. 1 قیمت لوله کاروگیت 1000 چقدر است؟ هرچه کیفیت مواد اولیه و خلوص بالاتر قیمت لوله بیشتر می شود، هر چه تحمل فشار لوله پلی اتیلن بالاتر باشد ضخامت جداره لوله بیشتر و در نتیجه قیمت تمام شده گران تر خواهد بود. به علت نصب آسانتر و ارزان تر خریداران لوله پلی اتیلن کلافی را به شاخه ای ترجیح می دهند. قیمت لوله کاروگیت در بازار از سایر لوله ها بسیار مناسب تر و پایین تر می باشد.

 

جهت نصب لوله کاروگیت به قسمت نصب لوله کاروگیت مراجعه شود. نحوه محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن: اگر تابحال برای خرید لوله به فروشندگان عمده لوله پلی اتیلن مراجعه داشته اید حتما هنگام پرسیدن قیمت با این حالت مواجه شدید که فروشنده لوله همانند طلا فروش ها با استفاده از ماشین حساب خود عددی را ضربدر عدد دیگری کرده سپس قیمت را اعلام می کنند. زبری نسبی پایین این لوله هاست که موجب می گردد حتی در شیب های بسیار کم میزان رسوب مواد جامد در فاضلاب ها بسیار کاهش یابد. لوله کاروگیت گونهای از تجهیزات فاضلابی از جنس پلیاتیلن است که بلحاظ ظاهری، دارای سطوح داخلی صیقلی و ضریب زبری پایین (بهمانند لوله زهکش) و سطح رویهی موجدار یکپارچه میباشد. لوله پلی اتیلن فاضلابی: تمام لوله های پلی اتیلن سنگین می تواند برای کاربرد فاضلابی استفاده شود. لوله های موجود در بازار ایران همگی از نوع لوله پلی اتیلن تک جداره محسوب می شود. از آنجایی که معیار مشخصی برای تولید لوله پلی اتیلن غیر استاندارد در نظر گرفته نشده و ابزار نظارتی خاصی برای سنجیدن کیفیت این نوع لوله ها وجود ندارد گاها این لوله ها با کیفیت بسیار بسیار پایین تولیده شده و در نهایت کشاورز دچار خسارت می شود.

این مقاله را هم بخوانید :   بلبرینگ | اطلاعات جامع خرید بلبرینگ، فروش بلبرینگ با تضمین قیمت

 

سئوال: لوله پلی اتیلن PE80 یا لوله پلی اتیلن PE100 کدام بهتر است؟ به طور کلی فقط در فشار های بیشتر از 10 اتمسفر از لوله پلی اتیلن PE100 استفاده کنید، ضخامت لوله در دوام و پایداری لوله بسیار مهم می باشد. در فشار اسمی یکسان ضخامت لوله پلی اتیلن PE100 کمتر از لوله پلی اتیلن PE80 می باشد و گاهی اوقات این ضخامت کم باعث صدمات فراوان به شبکه آبرسانی می شود. لوله کاروگیت برای جمع آوری انتقال آب های سطحی و زیر سطحی، پساب شرکت های صنعتی و انتقال سیال های اسیدی و بازی بسیار مناسب است. مخازن دفنی غالباَ به منظور نگهداری و انتقال سیالات با دبی زیاد، مورد استفاده قرار میگیرند. لوله و اتصالات پلیمری قریب به ۵۰ سال سابقه کاربرد موفق در تاسیسات ساختمانی و خطوط انتقال را دارند. خطوط تولید لوله کاروگیت ناب زیست از شرکت سینسیناتی آلمان خریداری شده است و توانایی دارد در روز 3 کیلومتر لوله 315 تولید نماید. لوله کاروگیت 315 : این لوله در مقاومت مکانیکی 16 تا 64 کیلونیوتن بر متر مربع تولید می شود .

 

قیمت لوله کاروگیت سایز 315 نسبت به لوله های دیگر بسیار مقرون به صرفه است. انواع لوله کاروگیت را می توان در محدوده دمایی وسیع، در شرایط سخت گرما و سرمای شدید نصب کرد. شرکت صنایع پلاستیک HK Drip با بیش از یک دهه سابقه تولید آماده می باشد که جوابگوی نیاز شما باشد و منطبق با کاربرد و شرایط محیطی لوله ای متناسب با ویژگی های مورد نیاز شما تولید و ارائه نماید. جداره بیرونی این لوله ها به صورت مارپیچ دایره ای است که به رنگ مشکی و طوسی دیده می شود. یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان نصب و راه اندازی سیستم لوله کشی آن می باشد. لوله کاروگیت سبک از مزایا بسیاری برخوردار است نسبت به لوله های قدیمی بطور مثال در لوله های بتنی از مشکل اب بندی نشدن برخوردار است ، در لوله کاروگیت ب دلیل تولید شدن با به روزترین تکنولوژی به راحتی ابندی میشود اگر بخواهم راحتتر برایتان توضیح دهیم این لوله را حتی خودتان هم میتوانید نصب کنید و نیاز به استادکار و اتو برای جوش دادن لوله ندارید چون این لوله به صورت فیتینکی در یکدیگر فرو میروند (دو سر لوله کوپلری قرار دارد که اتصالات از جمله زانو سه راه به ان وصل شده و به راحتی در یکدیگر فرو می روند و در جای مناسب خود قرار میگیرد).

 

وزن کم نگهداری و حمل لوله کاروگیت را بسیار آسان کرده است. قابلیت تولید با فشار اسمی مختلف از ویژگی های منحصر به فرد این لوله است، همچنین جابجایی و حمل و نقل آسان تری نسبت به لوله های چدنی و فلزی دارد. لوله و اتصالات پلیمری هزینه کمتری نسبت به انواع فلزی داشته و همینطور هزینه ی نگهداری کمتری به دنبال دارد. ما در روتنگران پارسه سعی کرده ایم با حذف برخی هزینه ها و واسطه ها در خرید مواد اولیه پلی اتیلن اندکی از این افزایش را پوشش دهیم تا مشتریان کمی از هزینه اشان جبران شود و ما نیز قیمتی رقابتی را عرضه کرده باشیم. ما کامل ترین لیست قیمت لوله کاروگیت دوجداره – لوله کاروگیت اسپیرال – لوله کاروگیت اسپیرال مسلح – لوله کرتیوبدار را به همراه تجهیزات و لوازم جانبی آن هر روزه برایتان آپدیت شده قرار میدهیم. مراحل نصب لوله کاروگیت چیست؟ سپس لوله های تولید شده وارد بخش خنک کاریمی شوند و پلاستیک مجددا سفت می گردد.البته لوله کاروگیت به روش دیگری نیز تولید می گردد که توضیح آن در حوصله این مقاله نیست. لوله کاروگیت چیست و چه مشخصاتی دارد این لوله ها تحمل بالایی را به جهت حجم خاک و مقاومت حلقوی دارند و فشار داخلی این لولهها معمولا ۲ یا ۴ بار میباشد و این لولهها را نمیتوان در شبکههای تحت فشار استفاده نمود.