عمومی

راهنمای نهایی در انتخاب کمپرسور هوا برای فروش

راهنمای نهایی در انتخاب کمپرسور هوا برای فروش

یافتن کمپرسور هوای مناسب برای فروش در استرالیا ممکن است به شما کمک کند اگر می خواهید تجارت خود را گسترش دهید، فعالیت خود را توسعه دهید. از سوی دیگر، کمپرسور اشتباه می تواند بیماران شما را در معرض خطر قرار دهد که حرفه و مجوز شما را نیز در معرض خطر قرار می دهد.

برای خرید رادیوگرافی کلیک کنید.

هیچ کس نمی تواند بگوید کمپرسورهای هوا نقش کوتاهی در ویزیت های دندانپزشکی شما دارند. در واقع، دندانپزشکان و متخصصان دندانپزشکی به طور یکسان این ماشین ها را به عنوان تجهیزات ضروری در هر عمل دندانپزشکی در نظر می گیرند، زیرا آنها انرژی بسیاری از ابزارهای حیاتی را تامین می کنند.

الزامات کمپرسور هوا

در حالی که استفاده از نوع خاصی از کمپرسور هوا، عدم وجود عوامل بیماری زا را تضمین نمی کند، می تواند به انتخاب کمپرسور کمک کند و در عین حال بهترین کیفیت هوا را ارائه دهد. این ممکن است برای هر صاحب شرکتی دشوار باشد که بداند چه چیزی را در یک کمپرسور هوای دندانپزشکی باید جستجو کند و چگونه کمپرسور هوای دندانپزشکی را انتخاب کند که هم برای تجارت و هم برای بیماران مفید باشد.

کیفیت هوای خوب از کمپرسورهای هوا

ما را باور کنید؛ اگر کمپرسور شما بتواند هوای پاک تری را ارائه، تولید و استفاده کند، بیمار شما احساس امنیت بیشتری می کند. این امر از بین بردن خطر قرار گرفتن در معرض میکروب ها، میکروارگانیسم ها و بیماری ها در مطب دندانپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر ابزارهای هوای شما هوای بی کیفیت تولید کنند، می‌توانید ناخودآگاه زمینه مناسبی برای این خطرات ایجاد کنید. همچنین می‌توانید قطعات دستگاه کمپرسور هوا را در اندازه مناسب در آب و هوای مرطوب به اشتباه آلوده کرده و کارایی را کاهش دهید.

ابزارهایی که از فشرده سازی هوا استفاده می کنند برای کاهش خطر آلودگی و افزایش کارایی ابزار یا تجهیزات دندانپزشکی (کمپرسور هوا)، بخش های بهداشتی مانند NHS Estates در انگلستان، دو معیار ویژه برای کمپرسورهای هوای دندانی دارند:

این مقاله را هم بخوانید :   معرفی کامل بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

سیستم خشک کن باید بتواند هوا با نقطه شبنم محیطی حداقل 20- درجه سانتیگراد تولید کند.
فیلتراسیون گرد و غبار تا میکرو میلی متر با راندمان آئروسل حداقل 99.97 درصد و فیلتر کردن باکتری ها تا 0.01 متر با راندمان DOP (آئروسل) حداقل 99.99 درصد باید توسط سیستم فیلتر ارائه شود.
یک کمپرسور هوای مناسب برای شما نه تنها بیماران شما را ایمن نگه می دارد، بلکه از کسب و کار شما نیز محافظت می کند و به شما فروش مناسبی می دهد. این وظایف را برای کاهش خطر بیماری و نجات متخصص دندانپزشکی از شکایت احتمالی در موارد سهل انگاری یا آلودگی انجام می دهد.

ایمن سازی آسان ابزارهای هوا

همچنین باید در نظر داشته باشید که چگونه می توانید از کمپرسورهای هوای بنزینی یا هر تجهیزات دندانپزشکی برای این موضوع به درستی نگهداری کنید. ابزارهای دندانپزشکی هم گران و هم ظریف هستند. در استرالیا، دندانپزشک به طور متوسط هر سال حداقل 50000 دلار برای ابزارها و تجهیزات بالینی برقی خرج می کند. کنترل های حیاتی کافی (منبع برق) و نگهداری منبع وجود دارد. شما بر خلاف درآمد خود کار می کنید و پتانسیل خود را برای گسترش در صورت آسیب دیدن تجهیزات و نیاز به به روز رسانی بیشتر محدود می کنید.

هوای غیر استریل، مرطوب یا کثیف می تواند به چندین ابزار در تمرین شما یا هر وسیله ای که هر روز استفاده می کنید آسیب برساند. موارد زیر برخی از رایج ترین اقلام یا ابزارهایی هستند که تحت تأثیر هوای کثیف قرار می گیرند:

تفنگ های اسپری کمپرسور هوای دندانی
پیچ دوار
دریچه های صندلی دندانپزشکی
مته های دندانپزشکی
هندپیس های دندانپزشکی
جرم گیر دندان
سایر ماشین آلات ( تفنگ میخکوبی، آچار ضربه ای، پیستون ابزار و غیره)

منبع :

https://dentyshine.com/product-category/رادیوگرافی/

https://webmastertabriz.ir/چرا-یک-صندلی-دندانپزشکی-ضروری-است/