برگزیده

موقع انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات دقت کنید !!!چاپ کاشی و سرامیک

یکی دیگر از لیبل های زیبا و خاص قطعا لیبل برش اختصاصی می باشد. این سری محصول این امکان را برای شما فراهم می آورد که هر شکل و ظاهری را که می خواهید برای لیبل خود ساخته و آن را در مقابل دیدگان مشتریان خود قرار دهید.

سفارش آنلاین چاپ لیبل سلفون مات

کاغذ عکس لاستر مات

مشخصات چاپ تراکت گلاسه ۱۷۰ گرم سایز A5 :

هزینه و قیمت لیبل سلفون مات دورصاف :

با کیفیت بالا بنر خودتان را طراحی کنید

جنس پارچه تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد همان گونه که در ادامه مفصل توضیح داده خواهد شد صد درصد نخ پنبه می باشد که بسیار جنس لطف و خنکی دارد و برای استفاده در فصول گرم مناسب می باشد. ما در ما همواره تلاش می کنند که در فصل های گرم از تیشرت های پنبه ای نازکتر و در فصل های سرد از پنبه ی ضخیم تر برای دوخت تیشرت استفاده کنند.

رنگ بندی بادکنک مالزی

اندازه و محل قرار گیری لوگوی خودتان را باید به گونه ای قرار بدهید که هم در بهترین نقطه و در اندازه بسیار مناسبی باشد که هم دید کافی داشته باشد و هم نمایان گر برند و سازمان شما باشد.

کارت ویزیت لمینت برجسته

هزینه ۱۰۰۰ عدد سربرگ ۱۴۰ گرم کارتی +A*

ثبت سفارش آنلاین چاپ عکس سیلک

سفارشات شما به شهرستان به دو شیوه ارسال می گردد با بصورت فوری و یا در یک بازه زمانی مشخص (این بازه زمانی بستگی به شهر انتخابی شما دارد)
کارت ویزیت ها علی رغم اینکه ابزاری کوچک در صنعت چاپ به حساب می آید ولی هر کارآفرین و در هر حرفه و کسب و کار می تواند از ظرفیت های کارت ویزیت تأثیر بسزایی در موفقیت شغلی یا حرفه خود حتی در عصر دیجیتال بدست بیاورد. احساسی که کارت ویزیت ها شما ایجاد می کند ، به میزان تلاش شما برای طراحی و محل کسب و کار شما بستگی دارد. ما در این مقاله قصد داریم تاثیر کارت ویزیت در تبلیغات را برای شما بیان بکنیم.
گنجاندن یک شخص در کنار یک ساختار بزرگ می تواند به مقیاس بیننده شما کمک کند و یک شخص یا گروهی از افراد نیز می توانند به فراهم کردن این زمینه کمک کنند.
غرق جزئیات بی اهمیت نشوید. داشتن یکسری اطلاعات بی اهمیت و بی ارزش می تواند ارزش آگهی های شما را کاهش دهد. در مورد 2 تا 5 آیتم مهم تصمیم بگیرید که فکر می کنید مخاطبان باید در مورد محصول شما بدانند و براساس آن مورد برای مشتری خود طراحی بکنید. از موارد درج مطالب غیر ضروروی برای مخاطبین خود خودداری بکنید. به دنبال پیدا کردن نقاط قوت در خدمات خود باشید و فقط این نقاط قوت را بولد بکنید.

کارت ویزیت لمینت براق مربع

آموزش رایگان ریست پرینتر T50 و P50

چاپ پرچم تشریفات مجموعه ما ، در سایز ۱۵۰ در ۹۰ سانت و رومیزی در سایز ۲۰ در ۳۰ سانت می باشد.
هر پرچمی را متناسب با نحوه کاربرد آن می توانید در هر محیطی استفاده بکنید. برای مثال در فضاهای باز از پرچم ساحلی و پرچم اهتزاز و در محیط های بسته از پرچم های رومیزی و تشریفات استفاده بکنید. شما می توانید هر جایی که می‌خواهید توجه دیگران را به لوگوی سازمانی خود جلب بکنید پرچم تشریفات سفارش بدهید.
پاکت گلاسه 135 گرم
این یک واقعیت اجتناب ناپذیر هستش که اصل طراحی بیشترین تاثیر برروی کاربران دارد که این اصل نه تنها برای کارت های کسب و کار بلکه برای هر موارد طراحی این اصل نهایت کاربرد دارد از چاپ تراکت گرفته تا هر مورد چاپی دیگر.

معرفی فاکتور کاربن لس

معرفی سربرگ تحریر ۸۰ گرم

در این مرحله کافی است شما یک عکس زیبا و مورد دلخواه خودتان را انتخاب بکنید. سعی کنید عکس از کیفیت و وضوح بسیار مطلوبی برخوردار باشد به گونه ای که جزئیات تصویر در آن پیدا باشد . نکته قابل توجه این است که هرچه کیفیت عکس شما بهتر باشد کیفیت چاپ شما هم به مراتب افزایش پیدا میکند.
کاغذ متالیک از جمله مرغوب ترین و زیبا ترین کاغذ های موجود در بازار های دنیا برای چاپ عکس و نصب روی شاسی می باشد. این کاغذ از نوع خانواده کاغذ های براق و درخشنده و البته بدون بافت می باشد. این کاغذ دارای درصد نقره بالا می باشد که همین جهت سبب درخشندگی چند برابر محصول می شود. چاپ عکس روی کاغذ متالیک مشابه سایر کاغذ های این مجموعه در لابراتوار کاملا تخصصی چاپ و در اختیار مشتریان گرامی این مرکز قرار می گیرد.
بروشور در سایز های مختلفی امکان چاپ وجود دارد و تنها تمایز بروشور در مقایسه با تراکت خط تاهایی هستش که بروشور را از تراکت یک یا دو وجهی جدا می کند. بروشور همان تراکتی هستش که با خط تا به بخش های مختلفی جدا می شود که معمول ترین بروشور ها ۶ لتی می باشد که به راحتی به ۶ قسمت تقسیم می شود. پس در نتیجه ابعاد و جنس کاغذ و طرح خاص یک تراکت آن را بروشور خطاب نمیکنن فقط خط تاهای بکار رفته در تراکت که باعث بشود تراکت به صورت آکوردئونی و یا دروازه ای باز و بسته بشود بروشور گفته می شود.

سفارش آنلاین چاپ لیبل سلفون مات طلاکوب

ابعاد قابل چاپ : 15×15 سانتیمیتر

چاپ کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد از جمله ارزان ترین سری های کارت ویزیت با روکش لمینت مات مجموعه چاپ نفیس بعد از مدل مربع این خانواده میباشد. این محصول به صورت دورگرد عرضه می شود.
شما باید از ارسال پست بین ساعت 4 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر اجتناب کنید زیرا در آن زمان است طبق تحقیقات بیشترین محتوا بارگذاری و به اشتراک گذاشته می شود. این احتمال وجود دارد که پست شما در ساعات اوج اینستاگرام بدون بازدید و اصلا توجهی صورت نگیرد و در بین انواع پست ها گم بشود.
متوجه شده اید که زمان آن رسیده است که یک قطعه بازاریابی جدید به فهرست آثار شرکت خود اضافه کنید. شاید شما گزینه های مختلفی را در نظر گرفته اید بروشور یکی از این گزینه هاس. ما با داشتن سالها تجربه در عصر تبلیغات به این نتیجه رسیده ایم طراحی و سپس چاپ بروشور به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار قوی در این عرصه می باشد.

رنگ های ریشه موجود پرچم ایران

ضخیم ترین کاغذ بدون روکش قابل چاپ برای بروشور گلاسه ۱۷۰ گرم می باشد. چاپ بروشور گلاسه ۱۷۰ گرم یکی از زیباترین سری کاغذ های قابل چاپ و در عین حال با قیمت مناسب می باشد.
برای چاپ تیشرت یکسری موارد لازم را نیاز دارد که می توانید یکسری از مواد لازم را در بعضی از شرکت هایی که تامین کننده یکسری از این محصولات هستند می توانید تهیه بفرمایید

چاپ کارت ویزیت طرح چرم دورصاف و دورگرد

هزینه شاسی عکس ۱۳x۱۸ بر اساس ضخامت*

ما امکان چاپ تصاویر شما را برروی جنس های کاغذ متنوع از جمله کاغذ های لاستر ( مات یا براق ) ، کاغذ سیلک و کاغذ متالیک را داراست و همچنین امکان نصب برروی شاسی های ۸ میل و ۱۶ میل و ۳۰ میل را در سریع ترین زمان داراست.
سویشرت برای مراسمات و مسابقات تیم ها در این دو فصل بسیار جذاب و کاربرد دارد. سویشرت های ضخیم هم وجود دارد که در فصل زمستان هم مورد استفاده قرار میگیرد و محبوبیت زیادی هم دارد. اگر علاقه به سویشرت داریم.
این نوع کارت ویزیت پرکاربرد ترین ترین مدل کارت ویزیت در بین خانواده لمینت برجسته و جز پرفروش های کارت ویزیت می باشد. همان گونه که اشاره شد این محصول بر روی مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم چاپ می شود که ضخامت و مقاومت قابل توجه ای به این محصول می بخشد. شما می توانید به دلخواه آن قسمت هایی از کارت که می خواهید برجسته شود را به صورت یک فایل جداگانه مشکی رنگ برای چاپ ارسال کنید. این کارت ویزیت به دلیل قیمت بسیار ارزان و مناسب و در عین حال برجسته بودن آن بسیار مورد استقبال مشتریان گرامی قرار دارد.

لیبل های سلفون براق هم به صورت نیم تیغ و هم به صورت تمام تیغ امکان ارئه دارند.
ما سعی کردیم در این مقاله تفاوت چاپ دیجیتال با افست به تمامی مزایای چاپ دیجیتال و افست بپردازیم و شما به راحتی بتوانید با مطالعه تفاوت چاپ دیجیتال با افست بتوانید یک انتخاب درست و مفید برای مشاغل خود انجام بدهید و بتوانید بسیاری از خدمات چاپی خودتان از جمله مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ فاکتور و … را به هریک از این سیستم های چاپی واگذار بکنید.
سایز کلی کارت: قطر های 3 – 4 – 5.5 و 7.5 سانتیمتر
کاغذ عکس مات یا لاستر جز پرکاربردترین و پر مصرف ترین انواع کاغذهای عکاسی می باشد به همین دلیل از این نوع کاغذها بیشتر برای مصارف صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. دلایل بسیاری زیادی مبنی بر استفاده از کاغذ مات یا لاستر وجود دارد و بخشی این دلایل این است که اولا هیچ براقیتی ندارد و نکته دوم در برابر کثیفی و اثر انگشت بسیار مقاوم می باشد و همچنین هزینه این نوع کاغذها نسبت به سایر نوع های کاغذهای عکاسی مناسب تر و ارزان تر می باشد. کسانی که قصد دارند آرشیو عکس های خانوادگی با هزینه اندک و با ماندگاری بالا را ایجاد بکنند ما این مدل کاغذ را توصیه می کنیم.

مشخصات کلی چاپ پازل A5 قابدار

روش چاپ روی تیشرت مشکی جودون یقه دار

کارت ویزیت سلفون براق ویزیتی ۸٫۵x4.8
این محصول تا سایز ۳۰ در ۶۰ سانت امکان چاپ دارد و امکان نصب روی شاسی های ۸ ، ۱۶ و ۳۰ میل را بون محدودیت دارد.
در هر حال ما قصد داریم در اینجا به شما نحوه آموزش نصب پرچم را برای شما عزیزان یادآور بشویم امید است که مفید واقع شود و بتوانید علاوه بر چاپ پرچم بسیار باکیفیت یک نصب پرچم بسیار زیبا و قشنگی داشته باشید.

هزینه ملزومات چاپ بادکنک چینی

به طور معمول سفارش های چاپ روی سویشرت بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ هودی ملانژ به دو صورت چاپ عادی ( ۳ روزکاری ) و چاپ فوری ( یکروزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از ۳ روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ سویشرت فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی سویشرت به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.
امیدوار هستم توانسته باشیم در این مقاله اهمیت چاپ لیوان کاغذی را برای شما بیان کرده باشیم و در این مقاله هم به بخشی از مزیت های چاپ لیوان کاغذی اشاره ای شد و در سایر مقالات به بخش های دیگر چاپ لیوان کاغذی اشاراتی می کنیم.

چاپ فوری (2 روزکاری)

چاپ این سری لیبل نیز تا سایز ۳۴ در ۴۸ هم به صورت خوانا و هم ناخوانا مقدور می باشد.

تیشرت زیبای طرح owl

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب مربع یکی دیگر از سری محصولات زیبا مجموعه می باشد. این کارت ویزیت طلاکوب در عین دارا بودن برجستگی کار طلاکوب می شود که باید به این نکته توجه گردد که قسمت های طلاکوب نمی تواند برجسته شود و برعکس.

ریست پرینتر T50 و P50

در طراحی باید اصول شناختی کسب کار خودتان را رعایت بکنید یعنی باتوجه به کسب و کار و خدماتی که قصد دارید انجام بدهید را در طراحی خود اعمال بکنید.

سربرگ A4 کتان ۱۲۰ گرم

چاپ بادکنک تایلندی

از ویژگی های بارزی که این مجموعه به پرچم تشریفات لمینت اضافه کرده ، دوخت ریشه رنگی به انتخاب مشتری در کنار ارائه بدون ریشه پرچم می باشد.
ما قصد داریم بطور کامل تفاوت چاپ دیجیتال با افست را بصورت مفید و کاربردی برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید و سودمند باشد و بتوانید نهایت استفاده را از این مقاله تفاوت چاپ دیجیتال با افست به نتیجه مطلوبی برسید.
چاپ سویشرت هودی مشکی به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:
در این مرحله کافی است کاغذی را که طرح خودتان را برروی آن به چاپ رسانده اید را برروی پازل قرار بدهید. دقت داشته باشید باید نهایت دقت را در ست کردن کاغذ برروی پازل را داشته باشید. هرگونه ایراد و نواقص در تنظیم کردن این عکس برروی پازل بکار ببرید ممکن است کار خودتان را خراب بکنید و بخشی از پازل خودتان را کج و یا بخشی از آن سفیدیش باقی بمونه و کارتون خراب بشود. برای جلوگیری از این موارد کافی است وقتی شما عکس را روی پازل ست می کنید با چسب نسوز سعی بکنید به دقت عکس را محکم برروی پازل قرار بدهید تا وقتی حرارت می بیند این عکس شما جابجا نشود زیرا کوچکترین جابجایی عکس برروی پازل سبب تار شما عکس شما می شود و کار شما را خراب میکند. در نتیجه سعی بکنید نهایت دقت را در این کار داشته باشید.
چاپ بیزینس کارت طلاکارت لمینت مات ، یا به عبارتی کارت ویزیت لمینت مات طلاکوب از سری خانواده کارت های طلاکوب می باشد که در این مدل کارت ویزیت به دلیل نوع روکش مات محصول طلاکوبی زیر روکش اگرچه درخشندگی سری لمینت براق را ندارد ولی به رنگ طلایی مات و لوکس جلوه می کند.