ارزش ویژه برند در بازار رقابتی مفهوم ارزش ویژه برند مشتری محور به عنوان اثر تفاضلی (افتراقی) که شناخت برند بر پاسخ مصرف کننده به فعالیت های بازاریابی آن برند دارد تعریف شده است.گفته می شود که ارزش ویژه برند مشتری محور مثبت (یا منفی) دارد وقتی که مصرف کنندگان بیشتر (یا کمتر) به فعالیت […]
در عصر دیجیتال امروزی، ثبت تبلیغات در وب سایت ها یکی از جنبه های حیاتی بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کارها است. برای دستیابی به نتایج بهتر در این زمینه، در نظر گرفتن چند استراتژی کلیدی و بهترین شیوه است. تبلیغات هدفمند در سایت های درج آگهی رایگان یکی از بهترین راه ها […]
برخی از والدین به علت دور بودن مسیر خانه شان از مدرسه ناگزیر هستند که خودشان ، کودکانشان را به مدرسه ببرند. اما به دلیل مشغله های گوناگون نمی توانند همه روزه خود آنها را به مدرسه برسانند بنابراین ترجیح می دهند برای او سرویس بگیرند. انتخاب سرویس مدرسه بر عهده والدین است. والدین باید در […]