عمومی

قیمت نرده شیشه ای . خرید انواع شیشه

امروزه بسیاری از طراحان و صاحبان املاک علاوه بر مقاومت و استحکام، اهمیت فوق‌ العاده‌ای را به شکوه و عظمت ساختمان می‌ دهند. نرده شیشه ای یکی از نمادهای گرافیک دکوراسیون مدرن است و برای کل شکوه ملک مورد استفاده قرار می گیرد. شاید تصور کنید که این نرده ها اکنون به دلیل وجود شیشه مستحکم نیستند، اما این تصور کاملا اشتباه است. این نرده ها یکی از قوی ترین سیستم های امنیتی هستند، که در کنار آینه دکوراتیو طلایی جلوه ویژه ای دارند. در ادامه این مطلب به مشخصات و قیمت نرده شیشه ای می پردازیم.

نرده شیشه ای چیست؟

این نوع نرده ها از قطعات و یراق آلات فلزی مانند صفحات آلومینیومی و شیشه ای ساخته می شوند، که می توان از آن ها برای تقویت ایمنی و نگهداری در استخرها، بالکن ها، پله ها و … استفاده کرد و در واقع نرده های شیشه ای در هر قسمتی قابل استفاده هستند. در واقع سنگدانه آلومینیوم و شیشه نشانه ای از ایمنی و شکوه محیط اطراف است و می توان از آن در جدیدترین خانه ها، سازه ها و مراکز تجاری بزرگ استفاده کرد. به راحتی می توانید این نرده ها را با حفاظ های تمام فلزی قبلی خود جایگزین کنید و از منظره روبروی خود لذت ببرید. نرده های شیشه ای علاوه بر ایمن بودن، امنیت بالایی نیز دارند و از نظر هزینه بسیار معقول هستند. علاوه بر این، نگهداری و نظافت سریع آن ها بسیار متداول است.

مزایا نرده شیشه ای

از مزایای استفاده از نرده شیشه ای، شفافیت شیشه و بازتر و بزرگ تر جلوه دادن محیط اطراف است. استحکام بالا و عمر طولانی و بدون اکسید شدن در طول زمان از دیگر مزایا این شیشه می باشد. لذت بردن از محیط اطراف و نشدن از طریق ظرفیت نرده ها، بوم نقاشی بی دردسر و بسیار شادمانه برای کودکان به دلیل تمیز کردن ساده تر شیشه و در نتیجه افزایش بهای تمام شده ملک و پتانسیل فروش از مزایا این شیشه هستند که امکان تعویض مواد و وسیله بست مطابق با انواع طرح های محیطی و محوطه سازی (با استفاده از مصالح شیشه و فولاد با مات) امکان پذیر است.

رنگ آمیزی در یک محل سکونت با ظاهر مشترک، نگهداری راحت، چشم نواز محیط اطراف شهر، حیاط یا باغ، تسهیل ورود و رانش طبیعی معتدل و در نتیجه، مصرف برق کمتر، انرژی ماندگار بیش از حد و مقاومت در شرایطی مانند طوفان، ریزش و آب و هوای مخرب، سهولت اجرا، انعطاف پذیری و سازگاری سریع، دامنه توسعه بالا در رنگ بندی ها و طرح های مختلف، استاندارد و مدرن قابل اجرا ویژگی های دیگر نرده شیشه هستند. همچنین در هر محیطی که متشکل از مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی باشد می توان از این محصول استفاده کرد. هزینه حفاظت و تعمیرات بسیار کمتر در مقابل به عناصری مانند چوب و فلز، بدون زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی، عدم استفاده از لکه از مهم ترین ویژگی های این نرده ها نیز هستند.

انواع نرده شیشه ای

به طور کلی نرده های شیشه ای را می توان به دو دسته اساسی قاب دار و بدون قاب تقسیم کرد. همچنین، این نرده ها را می توان از انواع خاصی از شیشه که به طور منظم از شیشه های سکوریت و شیشه های لمینت ساخته می شود، اما نکته ضروری در مورد نرده های شیشه ای نحوه نصب آنهاست، زیرا با توجه به نوع نصب، این نرده ها دارای انواع مختلفی هستند و کاربردهای متنوعی دارند.

با فریم یا با قاب دار

این مقاله را هم بخوانید :   کاربرد مدرک آیلتس

در این نوع نرده شیشه ای با استفاده از نرده های فلزی یا چوبی شیشه از هر جهت یا هر 4 عامل در مجاورت قرار می گیرد.

بدون قاب و بدون فریم

انواع نرده‌ های بدون قاب وجود دارند که همانطور که از عنوان شان پیداست، دیگر هیچ بدنه ‌ای بین پانل ‌ها تشکیل نمی ‌شوند و جذابیت فوق‌العاده‌ای ایجاد می ‌کنند و در فضا تأثیر می ‌گذارند. این مدل از نرده ها نسبت به نرده های مختلف کارمزد کمتری دارند و می توان گفت که انتخابی فوق العاده نسبتا ارزان قیمت هستند. این نرده ها اغلب 10 میل هستند و از حداقل سخت افزار برای بخشی از آن ها استفاده می شود.

نرده شیشه ای سکوریت

برای ساخت نرده های شیشه ای به طور مرتب از شیشه با ضخامت هشت تا 12 میلی متر استفاده می شود. زیرا مقاومت بالایی در برابر ضربات دارد. علاوه بر این، پایه های این نوع نرده ها اغلب از پروفیل های فولادی یا آلومینیومی ساخته می شود. نرخ اجرای نرده شیشه ای سکوریت بسیار ارزانتر از قیمت نرده تمام شیشه است و به دلیل استحکام بیش از حد گزینه ای عالی برای راه پله، ساختمان، ویلا، ادارات و … می باشد. برای نصب این نوع نرده شیشه‌ای ابتدا پروفیل ‌ها را به تناسب قسمت بالای خود با فاصله موثر در جای خود قرار می ‌دهند، سپس شیشه ‌ها را در این پروفیل‌ها قرار می ‌دهند و پایه‌ ها را ثابت و محکم می ‌کنند. پروفیل ها با بست و در نهایت کاپ آلومینیومی روی این پایه ها وصل می شوند.

قیمت نرده شیشه ای

قیمت نرده شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل نوع شیشه، نوع نصب، ابعاد شیشه، پارچه و میزان یراق آلات استفاده شده در حین کار می باشد. اول از همه، شما باید تصمیم بگیرید که چه نوع شیشه ای را جستجو می کنید تا بتوانید مهمترین قسمت قیمت را مشخص کنید. برای دریافت هزینه شیشه و خرید این محصول به وب سایت http://iranlacobel.com مراجعه نمایید.