عمومی

کریپتوها بسیار سبزتر از آن چیزی هستند که فکر می کنند. در واقع، یک مسئله دارند

کریپتوها سبز هستند؟ از بلوک چین اخیراً به دلیل ادعای “ردپای کربن بالا” تحت نظارت عمومی قرار گرفته است: لوئیس Adaime از Moss Earth در اینجا بحث می کند که انتشارات کریپتو بسیار کمتر از آن چیزی است که تبلیغ می شود، و جبران آن بسیار ارزان است. .

آنها به انتشارات بلوک چین به طور مطلق نگاه می کنند، که احمقانه است.

خود را برای اخبار تکان ارائه دهید:انتشار بلوک چین به مشکلی نیست.

 

انتشارهای NFT آنقدر کم است که حتی خنثی کردن آنها تقریباً بی معنی است.

Moss آخریناً یک مطالعه فنی در انتشار کربن انجام شده است. یافته ها نشان می دهد که انتشار کربن بسیار از آنچه در حال حاضر به بازار کمتر می شود: بیت کوین Digiconomist و/یا شاخص تریوم مقدار 237 را نشان می دهد. tCO2 یک بیت کوین استخراج شده است.

Cryptos: در واقع بد نیست

حتی در محافظه‌کارانه‌ترین سناریو، موس تخمین می‌زند که ردپای کربن تاریخی یک بیت‌کوین استخراج شده 10.35 tCO2e است. تفاوتی که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که Digiconomist زیست محیطی زیست محیطی را بین منابع و نتایج تخصیص نمی دهد، علاوه بر این تنها محافظه کار ترین سناریوی ممکن است برای انرژی را در نظر می گیرد.

به نظر من، رسانه ها و اظهارات قبلی انتشار اشتباهات مربوطه را در تحلیل و تحلیل خود مرتکب کرده اند، یعنی:

 

برآوردهای جاری به جای تقسیم بر تعداد کل دارایی های موجود، تنها انتشار دارایی های جدید را در هر دارایی جدید در نظر میگیرند.

استخراج بیت کوین مانند استخراج طلا نیست: مالک حاشیه ای و ایجاد بیت کوین برای کل سیستم مفید است، در حالی که اونس حاشیه ای طلا به وضوح این کار را نمی کند.

آنها به انتشارات بلوک چین به طور مطلق نگاه می کنند که احمقانه است

اگر بیت کوین سالانه 10 دلار یا 10 تریلیون دلار پول کند، گفتن موارد مانند «بیت کوین بیشتر از تایلند منتشر می کند» به طرز چشم تغییرگیری می کند. بر اساس هر دارایی یا هر دلاری نگاه کرد. جبران بیت کوین، حتی با ارقام انتشار از حد فعلی، 5 درصد برای هر دارایی خرج خواهد داشت.

من معتقدم که زدن بلاک چین نسبت به جایگزین‌های سنتی و کمتر آلاینده است، برای ما شهودی است.

به عنوان مثال، بیت کوین (و بسیاری از دارایی های رمزنگاری شده) به عنوان یک ارزش ذخیره شده عمل می کنند. خب، بدیهی است کهبلاک چین نسبت به هر ارزش ذخیره شده دیگری که معمولاً همگی دارایی های واقعی هستند، کمتری خواهند داشت.

این امر در مورد املاک و مستغلات نیز صادق است: ساخت یک خانه 44000 دلاری 4 برابر تا 20 برابر بیشتر از استخراج برای یک بیت کوین تولید می کند. در نهایت، سیستم مالی مطمئناً به ازای هر پول بسیار بیشتر از بیت کوین یا هر جایگزین بلوک چین منتشر می کند: به پول فیات فکر کنید. بعد از چاپ پول، حمل و نقل آن، استفاده از برق برای میلیون‌ها شعبه بانک در سراسر جهان است… سپس انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از مصرف سوخت توسط کارمندان بخش مالی برای شروع کار است… تقریبی از انتشارات بخش مالی جهانی . تن CO2 در سال، تنها از فعالیت های دفتر – انتشار غیرمستقیم جامع تر از طریق وام داده شده به صنایع کربن فشرده، رقمی بیش از آن را نشان می دهد.

این مقاله را هم بخوانید :   لنز دوربین هایک ویژن چه ویژگی هایی دارد؟

چیزی پوسیده در پادشاهی بانک‌های مرکزی وجود دارد…

<p>&lt;table width=”509″&gt;<br />&lt;tbody&gt;<br />&lt;tr&gt;<br />&lt;td width=”509″&gt;&lt;a href=”https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/wallet/”&gt;https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/wallet/&lt;/a&gt;&lt;/td&gt;<br />&lt;/tr&gt;<br />&lt;/tbody&gt;<br />&lt;/table&gt;</p>

 

واضح است که با استفاده از اینترنت و ایمیل از انتشار میلیاردها دریافت CO2 در سال جلوگیری می شود – ارسال ایمیل با ارسال نامه، خرید آنلاین با رانندگی قابل مقایسه باشد. به یک مرکز خرید و خرید و غیره. به همین ترتیب، استفاده از بلوک چین و بسیار کمتر آن در هر تراکنش را با جایگزین های دنیای واقعی انتشار مانند نگهداری پول نقد، ثبت تراکنش های کربن در دفاتر ثبت رسمی یا حتی استفاده از NFT برای املاک و مستغلات مقایسه کرد. به جای مراجعه به دفتر اسناد رسمی برای ثبت ثبت.

دنیای بلوک چین آلودکننده تر از هر چیزی که نیست سایر روشهای دیجیتالی کردن: این فقط جدید است، اشتباه فهمیده شده است، و بنابراین حمله به سیستم مالی سنتی موجود است که احتمالاً موجودیت خود را دارد. به شدت توسط این فناوری جدید تهدید می شود.

درباره نویسنده

لوئیس Adaime است بنیانگذار و مدیر عامل خزه. لوئیس از سال 2012 تا 2019 به عنوان مدیر پورتفولیو و شریک برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری طولانی مدت Latam Equities در Newfoundland Capital Management کار کرد. پیش از این، او مدیر عامل یورک کپیتال مدیریت بود و به عنوان مدیر پورتفولیو برای سرمایه گذاری های این شرکت در آمریکای لاتین کار می کرد. قبل از یورک، لوئیس یک شریک در BRZ، یک تامین کننده مالی برزیلی بود که به عنوان تحلیلگر کالا و مدیر پورتفولیو برای سرمایه‌های ارزشی و بلند/کوتاه آنها کار می‌کرد. لوئیس کار خود را با کار به عنوان معاون پژوهشی مؤسسات مالی آمریکای لاتین در Credit Suisse آغاز کرد و بعداً به میز اختصاصی بانک در سائوپائولو نقل مکان کرد. لوئیس دارای مدرک B.Sc. در رشته علوم مدیریت و مهندسی با مدرک تحصیلی در رشته اقتصاد از دانشه استنفورد و فارغ التحصیل با مداحی از آکادمی فیلیپس، آندوور. او اهل برزیل است و به زبان های انگلیسی، پرتغالی و اسپانیایی مسلط است.

https://hoseinifinance.com/blog/article/