عمومی

هنگام خرید املاک به این موارد دقت کنید

املاک

 

وقتی نوبت به جستجوی مسکن و تأمین مالی آنها می رسد، شایسته است که با آنها منصفانه رفتار شود. در حالی که امروزه بسیاری از ما این اصل را بدیهی می دانیم، اما همیشه آنقدر پذیرفته نشده است. در طول سال‌ها، تعدادی از قوانین با هدف تضمین و حمایت از حق برخورداری از فرصت‌های برابر مسکن، از جمله حقوق دیگر، وجود داشته است.

طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده ، در دو دهه گذشته، تعداد زوج های مجردی که با هم زندگی می کنند از 6 میلیون به 17 میلیون رسیده است. چه در حال اجاره آپارتمان باشند و چه خرید خانه، بسیاری از زوج ها تصمیم می گیرند بدون اینکه ازدواج کنند با هم زندگی کنند. اگر از ازدواج منصرف می شوید اما قصد خرید خانه با شریک زندگی خود را دارید، ابتدا باید چند فاکتور کلیدی را در نظر بگیرید.

در این مقاله، پیش از پرداختن به برخی از قوانین مربوطه در این زمینه، به معنای مسکن فرصت‌های برابر و مسئولیت‌هایی که برای همه طرفین معامله ملکی ایجاد می‌کند، خواهیم پرداخت. سپس به این خواهیم پرداخت که اگر مشکوک به تبعیض هستید چه کاری باید انجام دهید. در نهایت، نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید سازمان‌هایی را شناسایی کنید که از فرصت‌های برابر مسکن حمایت می‌کنند.

یکی از دائمی ترین سوالات در مورد فروش خانه این است که آیا باید قبل از فروش آن را ارتقا دهید یا خیر. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید خانه‌ای را به قیمتی بیش از مبلغی که پرداخت کرده‌اید بفروشید، اما پاسخ می‌تواند پیچیده باشد، زیرا برخی از بازسازی‌ها و افزودن‌های خانه هرگز ارزش خانه شما را به اندازه‌ای افزایش نمی‌دهند که بتوانید هزینه‌های آن را هم کاهش دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید وقتی می‌پرسید قبل از فروش خانه‌تان چه بازسازی‌ها و به‌روزرسانی‌هایی را باید انجام دهید.

در حالی که هیچ کس نمی تواند با قطعیت پیش بینی کند که آیا قیمت مسکن کاهش می یابد یا خیر، اتفاق نظر کارشناسان مسکن این است که ارزش مسکن به این زودی ها کاهش نخواهد یافت. انتظار می رود قیمت مسکن در سال 2022 به افزایش خود ادامه دهد. فقط انتظار نداشته باشید که این افزایش به اندازه رکورد سال 2021 تند باشد.

 

فروش آپارتمان در پردیس دیوار 

سیاست های ایالات متحده به طور مداوم از مالکیت خانه به عنوان بستر رویای آمریکایی حمایت می کند. در گذشته، این همیشه به معافیت های مالیاتی قابل توجهی برای صاحبان خانه نسبت به اجاره کنندگان تبدیل شده است. بیایید به دو مزیت اصلی مالکیت خانه قبل از سال 2017 نگاه کنیم.

در بیشتر موارد، املاک کلید در دست تعمیر، بازسازی و توسط شرکت هایی که در بازار کلید در دست تخصص دارند به سرمایه گذاران فروخته می شود. برخی از این مشاغل خدمات مدیریت ملک را نیز ارائه می دهند ، به این معنی که آنها وظایف صاحبخانه را از طرف سرمایه گذار انجام می دهند. این نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند، بلکه به شما امکان می دهد از راه دور سرمایه گذاری کنید و از راه دور درآمد کسب کنید.

مدیر املاک فردی یا نهادی است که توسط مالک ملک برای نظارت و مدیریت امور روزانه سرمایه گذاری در املاک استخدام شده است. مسئولیت های مدیر املاک شامل تنظیم و جمع آوری اجاره، رسیدگی به درخواست های نگهداری، پر کردن واحدهای خالی و به طور بالقوه تعیین بودجه برای ملک است. مدیران املاک اغلب از اموالی مراقبت می کنند که سرمایه گذاران املاک یا در نزدیکی آن زندگی نمی کنند یا نمی خواهند شخصاً آن را مدیریت کنند. مدیر املاک بسته به نیاز مالک می تواند یک نفر یا کل شرکت مدیریت باشد.

هدف شما این است که از فروشنده بخواهید هزینه تعمیرات را از جیب خود بپردازد، یا اگر توان پرداخت هزینه تعمیرات را ندارد، با کاهش شدید قیمت خرید موافقت کند که هزینه های تعمیرات را پوشش می دهد و شما را به خاطر مجبور به نظارت جبران می کند. آنها را نقدی بپردازید، یا ببینید آیا وام دهنده شما با پیش پرداخت بزرگتر تجدید نظر خواهد کرد در املاک و مستغلات، دسترسی به پول نقد می تواند برخی از مشکلات را حل کند.

اشتباهات خرید خانه برای اولین بار رایج است، و در حالی که بسیاری از آنها معامله بزرگی نیستند، برخی از آنها می توانند فاجعه آمیز باشند و منجر به تاخیرهای ناخواسته در فرآیند و مسائل مالی در مسیر شوند. در این مقاله، 15 مورد از رایج ترین اشتباهات خریداران خانه جدید را بررسی می کنیم و چگونه می توانید از آنها اجتناب کنید.

خرید پروژه ارتش 
این مقاله را هم بخوانید :   آزادسازی مالی یا سرکوب مالی و رشد اقتصادی در ایران

از لحاظ تاریخی، املاک کلید در دست در مناطقی رشد می کنند که متوسط پرداخت ماهانه وام مسکن ارزان تر از اجاره است. با سرمایه گذاری در مناطقی که به شدت از تقاضای اجاره نشینان اشباع شده است، می توانید بر اساس تفاوت بین مبلغی که برای ملک پرداخت کرده اید و هزینه جاری اجاره، سود کسب کنید.

احتمالاً اصطلاح “خانه باز” را در رابطه با فرآیند خرید خانه شنیده اید . اما واقعاً به چه معناست، و آیا شما باید به عنوان فروشنده میزبانی کنید یا به عنوان یک خریدار بالقوه در یکی از آنها شرکت کنید؟ این مقاله توضیح می‌دهد که خانه باز چیست، چگونه کار می‌کند و مزایا و معایب میزبانی یا شرکت در آن. به این ترتیب، می توانید ارزش واقعی خانه های باز را برای خود تعیین کنید.

در حالی که ما تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا جدیدترین داده‌ها را در مورد هزینه ساخت یک خانه به طور متوسط به شما ارائه دهیم، واقعیت این است که نمی‌توان با اطمینان گفت که پروژه ساخت خانه جدید شما چقدر هزینه دارد. شما باید در مورد میانگین قیمت ها در منطقه خود تحقیق کنید و از پیمانکاران احتمالی برای دقیق ترین هزینه های ساخت و ساز تخمین بزنید.

در هنگام خرید خانه باید به فاکتورهای مختلفی توجه کرد که یکی از مهم ترین آنها اندازه پیش پرداخت شما است. کارشناسان مالی داشتن یک صندوق اضطراری در روزهای بارانی و پس انداز را توصیه می کنند. هنگامی که آن حساب‌ها پول کافی در خود داشتند، می‌توانیم پس‌انداز را برای پیش‌پرداخت شروع کنیم. برای بسیاری از ما، گفتن آن آسان تر از انجام دادن است.

اگر در مورد خرید ملک سرمایه گذاری فکر کرده اید ، شراکت املاک ممکن است نقطه شروع خوبی باشد. اینها سرمایه گذاری های مشترک محدودی هستند که عمدتاً در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند. آنها سرمایه گذاران را گرد هم می آورند تا سرمایه گذاری مشترک خود را مدیریت کرده و از نظر مالی حمایت کنند. سرمایه گذاری در یک مشارکت املاک و مستغلات مزایای زیادی دارد، اما تصمیم برای همه نیست. بیایید با وارد شدن به جزئیات و ارزیابی مزایا و معایب آنها ببینیم آیا این برای شما مناسب است یا خیر.

سازندگان خانه ممکن است گزینه‌های تامین مالی را ارائه دهند: سازندگان خانه گاهی مستقیماً با وام دهندگان کار می‌کنند و می‌توانند وام مسکن ارائه دهند ، با این حال، خریداران خانه هنوز باید گزینه‌های وام دیگر را بررسی کنند.

با استفاده از امتیاز کاهش نرخ، کسانی که خانه‌ای را با استفاده از وام راکتی خریداری می‌کنند، می‌توانند بین 4 ماه تا 3 سال پس از تاریخ بسته شدن شما با کاهش هزینه‌های بسته شدن ، بازپرداخت مالی خود را انجام دهند. 3 ، 4 این شامل راکت وام مسکن است که اولین هزینه های ارزیابی، گزارش اعتبار، گواهی مالیاتی، و هزینه ثبت وام مسکن را از طریق اعتبار پرداخت شده توسط وام دهنده در زمان بسته شدن پوشش می دهد.

اگر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید، هزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این که چقدر برای ملک پرداخت خواهید کرد، چه مدت مالک آن خواهید بود و چقدر می توانید از آن درآمد داشته باشید، قبل از پریدن باید وزن شود.

دانستن چگونگی کسب درآمد در املاک و مستغلات یک ابرقدرت است. با گام های مناسب، می توانید ثروت خود را افزایش دهید، در برابر تورم محافظت کنید و از بازار رو به رشد بهره ببرید. بیش از هفت راه برای شروع افزایش ثروت با استفاده از املاک و مستغلات به نفع خود وجود دارد. بیایید غوطه ور شویم و ببینیم چگونه شما نیز می توانید یک سرمایه گذار پرسود در املاک و مستغلات شوید.

کاهش شدید قیمت مسکن بر اعتماد مصرف کننده، ساخت و ساز تأثیر منفی می گذارد و منجر به کاهش رشد اقتصادی می شود. (کاهش قیمت مسکن می تواند به رکود اقتصادی کمک کند)