مطالب عمومی سری اول

۸ سریال تلویزیونی که سرویس اینترنتی نتفلیکس پخش آن ها را کنسل کرده است

سرویس اینترنتی نتفلیکس در ماه های گذشته یه خونه تکونی حسابی انجام داده و دو مورد از سریالای پر هزینه و مشهور و البته پرطرفدار خود رو کنسل کرده: «Sense8» و «The Get Down». هم اینکه سریالای «دختر رییس» (Girlboss) و «کولی» (Gypsy) هم پس از یه فصل و بدون دلیل خاصی کنسل شدن. سریال «کولی» که بازیگر مشهوری مانند نائومی واتس در اون حضور داشت جدیدترین سریالیه که پخش اون به وسیله شرکت نتفلیکس کنسل می شه.

در تاریخ این شرکت سریالای بسیار کمی کنسل شدن (تنها ۸ تا ۱۰ سریال) اما رید هستینگز، مدیر عامل این شرکت تازه راه کنسل کردن سریالا رو یاد گرفته و باید در ادامه منتظر قطع شدن پخش سریالای دیگری هم باشیم. هستینگز تو یه کنفرانس که ماه می برگزار شد گفت:” ما سریالای بسیار کمی رو کنسل کردیم. من همیشه به تیم محتوا فشار میارم .ما باید خطر پذیری بیشتری داشته باشیم. باید چیزای جدید و عجیب و غریب رو امتحان کرد.
چون در کل باید اندازه کنسل کردن بالاتری داشته باشیم” در ادامه این مطلب می خوایم شما رو با ۸ سریالی که به وسیله این شرکت کنسل شدن آشنا کنیم.

۱- لانگمایر- کنسل شدن پخش پس از  ۶ فصل (۳ فصل در نتفلیکس)

سریال «لانگمایر» () یه تریلر جنایی بود که روی زندگی یه کلانتر اهل وایومینگ تمرکز داشت که در حال بازسازی زندگی و کارش بعد از مرگ همسرش بود. این سریال از منتقدان نمره ۷۵ از ۱۰۰ رو دریافت کرده بود و نمره مخاطبان  اونم ۹٫۲ از ۱۰ بود.

۲- لیلی همر- کنسل شدن پخش پس از  ۳ فصل

سریال «لیلی همر» (Lilyhammer) داستان یه عضو قبلی مافیا رو بازگو می کنه که علیه همکاران قبلی خود شهادت داده و بعد با هویتی جدید به مکانی جدید منتقل شده و در اون جا دوباره واسه خود سازمانی مافیایی تاسیس می کنه.
این سریال از منتقدان نمره ۶۸ از ۱۰۰ دریافت کرده و نمره تماشاگران اونم ۷٫۶ از ۱۰ بود.

۳- هلموک گروو- کنسل شدن پخش پس از ۳ فصل

داستان سریال «هلموک گروو» (Hemlock Grove) در شهر هلموک گروو در پنسیلوانیا میگذره که همه صنایع اون در اختیار خونواده گادفریه. قسمت بزرگی از مردم شهر در فقر و بیکاری هستن و شرایط با پیدا شدن جسد یه دختر نوجوون بدتر از قبل می شه و همه این قتل رو به گردن گرگینها میندازن. این سریال از منتقدان نمره ۳۷ از ۱۰۰ رو دریافت کرده و اندازه تماشاگران اونم ۶٫۷ از ۱۰ بوده.

این مقاله را هم بخوانید :   گجت های خود را نو نگه دارید؛ ۱۱ راهکار ساده و هوشمندانه برای تمیز کردن وسایل دیجیتالی

۴- مارکو پولو- کنسل شدن پخش پس از ۲ فصل

سریال «مارکو پولو» (Marco Polo) از سریالای تقریبا پرطرفدار و البته گرون نتفلیکس بود که داستان شخصیت افسانه ای و جهانگرد معروف، مارکو پولو رو روایت می کنه که در خدمت خان مغول اعتماد خان رو جلب کرده و به یکی از نزدیک ترین مشاوران اون تبدیل می شه.
ایشون در ادامه در حالی که قسم وفاداری به خان رو خورده با توطئه های درون خاندان سلطنتی و رقبای خانوادگی اونا مواجه می شه.
این سریال از منتقدان نمره ۵۴ از ۱۰۰ رو داشت و اندازه تماشاگران اونم ۸از ۱۰ برآورده شده بود.

۵- Sense8- کنسل شدن پخش پس از ۲ فصل

سریال «Sense8»که ساخته واچوفسکیا خالق ماتریکسه، داستان هشت نفر رو روایت می کنه که با هم ارتباطات تله پاتی دارن هر چند فاصله خیلی از هم داشته و از فرهنگا و کشورای مختلفی اومده ان. این سریال از منتقدان نمره ۶۸٫۵ از ۱۰۰ رو دریافت کرده و اندازه بینندگان اونم ۸٫۲ از ۱۰ بوده.

۶- The Get Down- کنسل شدن پخش پس از یه فصل (دو بخش)

در دهه ۷۰ در شهر نیویورک سیتی گروهی جوون سیاهپوست یه گروه موسیقی تشکیل داده و تلاش می کنن دنیای موسیقی رپ رو تغییر داده و وارد عصر جدیدی کنن. این سریال نمره ۶۹ رو از ۱۰۰ از طرف منتقدان دریافت کرده و اندازه مخاطبان اونم ۷٫۸ از ۱۰ بوده.

۷- دختر رییس- کنسل شدن پخش پس از یه فصل

سریال «دختر رییس» (Girlboss) داستان یه دختر آنارشیست ورشکسته به نام سوفیا رو روایت می کنه که به صورت آنلاین لباسای دست دوم می فروشه اما یهو خود رو رییس یه شرکت بزرگ مد و لباس می بینه. سریال از منتقدان نمره ۵۳ از ۱۰۰ داشته و اندازه مخاطبان اونم ۵٫۵ از ۱۰ بوده.

۸- کولی- کنسل شدن پخش پس از یه فصل

سریال «کولی» (Gypsy) داستان یه روانشناس و روان دکتر با بازی نائومی واتس رو روایت می کنه که روابط خطرناکی رو با دور و بریا مریضایی که به اون مراجعه می کنن برقرار می کنه.
سریال «کولی» از منتقدان نمره ۴۵ از ۱۰۰ رو دریافت کرده و اندازه بینندگان اونم ۷٫۵ از ۱۰ اعلام شده بود.