مطالب عمومی سری اول

بدل کلینتون؛ توهم توطئه یا جدی بودن مشکل سلامتی؟

در حالیکه طی چند روز گذشته خبرهای متفاوتی درباره احتمال جایگزینی هیلاری کلینتون به وسیله حزب دموکرات آمریکا واسه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به گوش می رسید، امروز شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد که گمانه زنیا در مورد سلامتی و باقی موندن هیلاری رو در کارزار انتخابتی شدید شدن کرد.

روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس امروز با منتشر کردن گزارشی درباره اتفاقی که واسه هیلاری کلینتون در مراسم یادبود قربانیان حوادث تروریستی ۱۱ سپتامبر اتفاق افتاد نوشت: به گفته تیم انتخاباتی کلینتون، هیلاری چند ماهیه از مشکل ذات الریه رنج می بره و برنامه فشرده کاری بهش فرصت بستری شدن و درمان صد در صدی رو نداده.

کلینتون پس از پایان مراسم یادبود قربانیان ۱۱ سپتامبر، قبل از سوار شدن به خودروی مخصوصش، یهو دچار سرگیجه شد و به کمک محافظان و همراهانش سوار ماشین و  به خونه دخترش چلسی منتقل گشت.

اما شایعه از این قرار بود که پس از انتقال هیلاری به خونه دخترش واسه انجام بعضی مراقبتای پزشکی، به فاصله چند دقیقه خانمی از منزل چلسی خارج شد و به رد و بدل کردن احساسات با هوادارانش پرداخت، که به نظر خیلی از کابران شبکه های مجازی و البته طرفداران دونالد ترامپ (حریف جمهوری خواه کلینتون در انتخابات) خود هیلاری نبوده!

این کاربران با منتشر کردن عکسایی مدعی هستن زنی که از خونه چلسی بیرون اومده، “بدل” هیلاری بوده ونه خود اون. موضوعی که اگه صحت اون اثبات شه نه فقط می تونه کاهش اعتماد عمومی و ریزش پشتیبانی هواداران رو موجب شه، بلکه احتمال جایگزینی ایشون به وسیله حزب دموکرات بدلیل مشکلات جسمی رو هم تقویت می کنه.

البته کلینتون ۶۸ ساله روز بعد با منتشر کردن ویدئویی ضمن تشکر از هوادارنش و بیان اینکه غش نکرده و تنها حالت سرگیجه داشته، تاکید کرد: بعد از نشستن روبروی کولر و نوشیدن کمی آب بدون این دست اون دست کردن به حالت طبیعی برگشتم تا حدی که تونستم به دیدن دختر  و نوه ام بروم.

اما این ویدیو هم واسه منتقدین و مخالفان کلینتون کافی نبود و اونا بازم اصرار دارن، زنی که از خونه چلسی خارج شده بدل هیلاری بوده نه خود اون.

این مقاله را هم بخوانید :   «مین دریایی»؛ هر آنچه که باید در مورد ترسناک ترین سلاح نبردهای دریایی بدانید [قسمت دوم]

در تصویر بالا که مخالفان کلینتون بسیار بر اون اصرار دارن بر تفاوتای موجود در بینی، لاله گوش، انگشتان و وزن تاکید شده.

یکی دیگه از تصاویر منتشر شده در فضای مجازی به فرق در اندازه انگشتان در دو عکس اشاره داره.
براساس این تصویر، انگشت اشاره هیلاری از انگشت حلقه اون بزرگ تره اما در بدل احتمالی ایشون انگشت اشاره کمی کوتاه تر بنظر می رسه.

بعضیا دیگه به لاله گوش کلینتون اشاره می کنن و مدعی هستن زنی که بنظر می رسه بدل هیلاری باشه، لاله گوش بزرگتری داره.

اما در عکس پایین به وزن سوژه پرداخته شده.

 

 

به گفته مدعیان این نظریه، کسی که چند ماهه از ذات الریه رنج می بره علی القاعده نباید با زیاد شدن وزن مواجه شه!

کاربری که تصویر بالا رو در توییتر منتشر کرده مدعیه، چهره هیلاری در مقایسه با روز قبلش تفاوتای آشکاری داره.

این کاربر هم مدعیه، کسی که می دونه ذات الریه داره به چه دلیل باید در برگشت به خیابون کودکی رو در آغوش بگیره؟

معترضی دیگه با منتشر کردن تصویر بالا مدعی شده بدل هیلاری پایی لاغر تر  و دور کمری به مراتب کمتر از هیلاری داره.

در حالیکه هر روز شایعات و مشکلات دور و بر هیلاری بیشتر می شه (از پرونده درز ایمیلای پنهونی گرفته تا مشکل سلامتی  و حالا بدل) بیل کلینتون -همسر هیلاری  و رئیس جمهوری قبلی آمریکا در گفتگو با رویترز گفت: هیلاری رو به بهبوده. اون تصمیم درستی گرفته و می خواد یکی دو روز رو به استراحت در منزل بپردازه.